Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.
Nedostal jsi svůj aktivační email?
16.12.2019, 09:08:24

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Vyhledávání:     Pokročilé vyhledávání
Tak si nás našli spameři, registrace vyžaduje potvrzení, a jestli to je nezastaví, tak to budu zase schvalovat, ach jo.

5937 příspěvků v 155 témat od 123 uživatelů
Nejnovější uživatel: kolo1
* Domů Nápověda Přihlásit Registrovat
+  Honor Harringtonová
|-+  O něčem jiném
| |-+  Jiné sci-fi knížky
| | |-+  A Mighty Fortress - Safehold 4
« předchozí další »
Stran: 1 [2] 3 4 ... 9 Tisk
Autor Téma: A Mighty Fortress - Safehold 4  (Přečteno 46233 krát)
Muphrid

Zobrazit profil
« Odpověď #15 kdy: 28.12.2009, 17:04:28 »

Zatím nic. Podezřívám Erica Flinta, že to vydá až na Nový Rok.

Už to tak začíná pomalu vypadat Smutek. Co se dá dělat, no... Nevím co si myslet/Nerozhodný
Zaznamenáno

Warning: Don't stare into laser with remaining eye!
IKolincak

Zobrazit profil
« Odpověď #16 kdy: 28.12.2009, 20:54:36 »

V podstatě nic, pouze čekat. Sakra!!!
Zaznamenáno
Dalin

Zobrazit profil
« Odpověď #17 kdy: 29.12.2009, 15:24:55 »

Cover s pokecem o čem to bude http://www.bbcaudiobooksamerica.com/Library/productdetails.cfm?PC=19042

Detail obrázku k rozpitvání tady http://www.stephenyoull.com/stephenyoull.com/NEW_WORK.html#8

Řekl bych, že to bude pěkný masakr.
Zaznamenáno
IKolincak

Zobrazit profil
« Odpověď #18 kdy: 29.12.2009, 19:19:39 »

Diky, Daline. Už teď se těším jak malej kluk.
Zaznamenáno
Muphrid

Zobrazit profil
« Odpověď #19 kdy: 30.12.2009, 09:18:01 »

No hezkýýýýý!!!

Tož když se tak na ten obrázek dívám, tak to vypadá, že v průběhu nějaké bitvy bude Merlin sedět ve své lodi a sledovat ji (bitvu) na 3D displeji a nebude tedy s Caylebem. Už jen tohle vyvolává víc otázek než odpovědí Smutek. I když třeba to sledují spolu... Pokud to bude bitva mezi galeonami, kdy ale jedna ze stran používá explozivní střelivo, pak by si k tomu mohli vzít dostatek popcornu a třeba i se Sharleyan si užívat holografický přenos ze zápasu s předem jasným koncem Úsměv.

Jo a samozřejmě moc díky za odkazy, Daline.

P.S.: rozluštíte někdo čí vlajku nese ta galeona vlevo? Ta vpravo nese vlajku Charisijského impéria (koneckonců už barva samotné lodě ji jednoznačně identifikuje Smích). A co ty lodě za nimi?
« Poslední změna: 30.12.2009, 21:40:57 od Muphrid » Zaznamenáno

Muphrid

Zobrazit profil
« Odpověď #20 kdy: 31.12.2009, 22:37:23 »

Tak co, lidi, jakou pravděpodobnost dáváte prvnímu snippetu z AMF na zítřek? Tedy opravdu doufám, že bude, protože jak na Nový rok, ...
Zaznamenáno

IKolincak

Zobrazit profil
« Odpověď #21 kdy: 01.01.2010, 00:25:33 »

Hele, nech toho, protože když ráno nic nebude, pak co? Budem brečet celej rok? To bych opravdu nerad. Takže až bude, tak bude.
Zaznamenáno
Muphrid

Zobrazit profil
« Odpověď #22 kdy: 01.01.2010, 00:40:41 »

Sorry za provokaci, ale tuhle příležitost jsem si prostě nemohl nechat ujít Smích.
Zaznamenáno

IKolincak

Zobrazit profil
« Odpověď #23 kdy: 01.01.2010, 01:53:26 »

No jo, no. Budiž ti odpuštěno. Jo já bych byl taky rád.
Zaznamenáno
Muphrid

Zobrazit profil
« Odpověď #24 kdy: 04.01.2010, 12:57:29 »

Furt nic Pláč.
Zaznamenáno

IKolincak

Zobrazit profil
« Odpověď #25 kdy: 04.01.2010, 13:07:14 »

Nepřehlédl jsem to! Kontroluji to každý snippetovací den! A zatím, kde nic, to nic. Ach jo!
Zaznamenáno
Muphrid

Zobrazit profil
« Odpověď #26 kdy: 05.01.2010, 09:17:14 »

Přímo sám David Weber se rozhodl dnes zveřejnit kousek AMF - Eric je teď prý někde mimo a nemůže začít snippetovat, tak ručně nahodil snippet, ovšem bez konkrétní specifikace odkud z knihy pochází.

Citace
While we're waiting for Eric to get back to his computer, I thought I'd just go ahead and give you guys this. I'm not saying anything about the point in the book it comes from.

------------------------------------------------------

King Gorjah woke up rather abruptly.

A hand suddenly clamped over one's mouth in the middle of the night tended to have that effect. Especially upon a king whose bedchamber was at the top of the central keep of an old-fashioned castle well provided with guardsmen.

His eyes flew open, and he started to struggle, only to stop almost instantly. There were two reasons for that. One was that the hand over his mouth might as well have been a gentle, hand-shaped steel clamp. The other was that he'd just become aware of the tip of what seemed to be an exceedingly sharp dagger pressed against the base of his throat.

The night, he decided, was going rapidly from bad to worse.

"I'd appreciate it if you'd be calm, Your Majesty," a tenor voice he'd never heard before in his life said. "If I'd only wanted to cut your throat, I wouldn't have bothered to wake you up first."

The calm voice sounded almost insanely reasonable, like that of a man simply pointing out that thunderclouds often meant rain.

Gorjha could just make out the silhouette of a man's head against the dim glow of the bedchamber's gauzy, moonstruck drapes, and he felt a stab of gratitude that Rholynd was having a fretful night and Maiyl had insisted on having her own bed made up in the nursery tonight. At the time, he'd thought it was charmingly sweet of her to want to personally oversee the nurses; at the moment, he was deeply grateful that at least his wife and son were somewhere else.

"On the other hand," the voice went on pleasantly, "I'm quite sure that if, for some reason, I decided I did want to cut your throat, I could do it long before any of your guardsmen could respond to any shout on your part. If I decided to take my hand off of your mouth, so the two of us could speak as one civilized man to another, do you think you could bear that in mind? The bit about my being able to kill you before anyone else gets here, I mean?"

Gorjha decided the owner of the voice must be mad. Still, he was very much in favor of anything which left him with his throat uncut, and so he nodded firmly.

"Excellent!"

The hand left his mouth, and the man to whom it belonged bowed slightly. Gorjha's eyes were able to pick out a little more detail now, and he realized the intruder in his bedchamber was considerably taller and broader in the shoulders than he himself. He also appeared to be clean-shaven, and he spoke with what Gorjah now recognized as a Silkiahan accent.

"I apologize for my . . . unconventional methods, Your Majesty. I really do need to speak to you, though, and I'm of the opinion that neither of us would like your guardsmen, your courtiers, or -- especially -- Vicar Zhaspahr to become aware of the fact that we have."

Gorjha's stomach seemed to congeal. He couldn't be certain in the dimness, but it looked to him as if his visitor had smiled.

"The thing is, Your Majesty," the Silkiahan continued chattily, "I thought it might be a good idea for me to give a little nudge to your correspondence with Earl Gray Harbor. You may not be aware that by this time Their Majesties will have arrived back in Tellesberg, but I imagine that probably means the somewhat desultory pace of that correspondence will be picking up in the next few five-days."

Gorjha felt as if someone had just punched him. No one in Tranjyr -- no one, with the exception of Sir Ryk Fharmyn -- knew about the cautious notes which had passed back and forth between him and the Empire of Charis' first councilor. He hadn't mentioned them even to Baron Stonekeep! So how did whoever this was --?

"I . . . don't know what you're talking about," he managed to get out. Even to his own ears, though, it sounded like an automatic, instinctive denial with very little relationship to the truth.

"Your Majesty!" the Silkiahan chided, and actually clicked his tongue at the king. "You know perfectly well what I'm referring to," he continued scoldingly. "I'm afraid we don't have time to stand around all night while you deny it, though. And, no, Sir Ryk isn't how I found out about it."

The casual reference to Fharmyn was the final blow. Obviously whoever this lunatic was, he knew everything.

"All right," Gorjha sighed. "Of course I know what you're talking about. But who the Shan-wei are you, and what are you doing in my bedchamber?!"

"Much better, Your Majesty," the other man said in an approving tone. "As for introductions, my name is Ahbraim Zhevons. I know that doesn't mean anything to you, but you can think of me as a close friend of Merlin Athrawes. I'm sure you're familiar with that name."

"Oh, bother!" Pooh said as Piglet came back from the dead.
Zaznamenáno

IKolincak

Zobrazit profil
« Odpověď #27 kdy: 05.01.2010, 09:30:19 »

Muphride, ty jsi můj člověk. Mockrát ti děkuji.
Zaznamenáno
Muphrid

Zobrazit profil
« Odpověď #28 kdy: 05.01.2010, 09:39:04 »

Muphride, ty jsi můj člověk. Mockrát ti děkuji.

Škleb tak tohle mi už hodně dlouho nikdo neřekl, rádo se stalo. No v každém případě se teď na snippety a vůbec celou knihu těším 10x tolik... Tohle je týrání! Jsem v rozpacích Smích

btw: vypadá to, že Merlin poněkud pozměnil vizáž - by mě zajímalo, jak dlouho mu taková změna může trvat, když nejspíš vystupuje i ve své původní roli.
« Poslední změna: 05.01.2010, 10:25:54 od Muphrid » Zaznamenáno

IKolincak

Zobrazit profil
« Odpověď #29 kdy: 05.01.2010, 10:40:30 »

Podle toho, co o tom víme, se v podstatě může při každé cestě zastavit v jeskyni a změnit vizáš jak potřebuje. Otázkou samozřejmě je, jak dlouho bude tuto osobnost potřebovat.
Zaznamenáno
Stran: 1 [2] 3 4 ... 9 Tisk 
« předchozí další »
Skočit na:  

Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2008, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!